Söndag...

Fy fan vad veckorna bara rusar förbi.
Man hinner inte mer än att komma hem efter jobb på fredag och *vips* så är det måndag morgon igen.
Men just nu gör det absolut ingeting för min del för jag längtar så till på Onsdag, då vi skall åka hem till Skåne för att fira jul och nyår hos vänner och familj.

Landar i Eslöv den 23:e hos Emils syster Sandra, där vi ska sova, för att den fira jul hos deras farmor och farfar på julafton.
Sen blir vi hämtade av far min och den 25:e ska vi fira jul hos mamma i Malmö.
Sen kommer vi stanna i mina gamla Malmötrakter till den 2:a januari ;)

Skall fira nyår hos våra kära vänner Jippssan och Lucas, och med hans söta son Domme :)
Kommer bli en mysig nyår!

Sen skall jag försöka träffa så mycket folk som möjligt när jag är nere.
Både Fia och Kitty har ju fått barn, så jag måste hinna träffa dom små underverken :)
Och sen skall jag ju träffa Anna min kära vän som jag saknar så.

Ja hur skall vi hinna med allt??

Hej och hå...snart dax att börja tvätta...någon som är sugen på att ta över istället??

Ha en underbar söndag allesammans! Varma kramar!

Kommentarer
Postat av: zäta

glömde nämna mej snyft... hehe.. ska bli kul å ses iaf =)

2009-12-22 @ 08:45:56
Postat av: Jessica

Ja jag visste inte att ni skulle komma men nu vet jag det :D Ska bli såå kul <3

2009-12-22 @ 18:39:19
URL: http://jessicaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0