Bättre....hmm ja

Jag har många gånger sagt att jag ska bli bättre på att blogga, men det känns som att man alltid har fullt upp med någonting och när man väl sätter sig nert i soffan så är man helt slut i huvudet och orkar inte skriva en massa rader.

Nu har vi iallafall kommit iordning i den nya lägenheten och det känns SÅ bra. Kände mig hemma direkt första dagen när vi släpade in alla möbler.
Jag brukar ha svårt för att sova de första dagarna, men här somnade jag direkt :)

Så här ska vi nu stanna tills det blir dags att köpa hus.
Men det kommer att dröja....iallafall tills jag fått körkort, för ska vi köpa hus, så blir det en bit utanför stan.

I fredags blev det lite fest hemma hos Victor och sen en runda till Abbes, där vi börjat hänga mest när vi går ut.
Känns som att detta gänget vi börjar umgås med nu är så jävla BRa folk och jag har inte haft såhär kul med kompisar sen jag bodde i Malmö och umgicks med mina andra galningar :)

Igår blev det mys hemma i soffan med räkmackor, chips och dippa. Kollade på film och hade det gött.

För överigt så har jag inte så mkt att uppdatera just nu. Fyller 26 nästa månad hmm...TANT?? :D

Det va allt för idag...nu blir det soffläge och lite funderingar över vart söndagen tar oss.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0