Fis-ventil...

Ja herre jesus vad det finns saker att köpa till en liten bebis.
Har suttit hela dagen och kollat kläder, olika barnvagnar (har bestämmt mig för en speciell) och ja lite sånt roligt man kan kolla på när man vet att man ska ha barn, fast det inte är riktigt dax än att köpa.

Fick mig ett jävla gott skratt när jag pratade med en av mina bästa vänner nere i Skåne (Jippssan)
Hon har skickat länkar hit och dit på både det ena och det andra och till slut satt jag här som en förvirrad liten höna och visste varken in eller ut :P Fy fan vad saker det finns.
Och mitt i denna förvirrade stund slänger hon ur sig: Ja men du vet att det finns Fis-droppar och Fis-ventiler till bebisar??

Hahaha jag dog av skratt och såg typ en vinkork i rumpan på en bebis :P Nån typ av fis-plugg...ja snacket ledde till det ena och det andra, eller jag tror vi skrattade mer än pratade just då :)
Herregud, ja det är ju för bra saker som där, men det var inget jag visste, och efter de så slutade jag kolla på saker för dagen.

Nu vill man bara att tiden ska gå snabbare så att magen växer lite mer så att man verkligen "VET" att där är en liten krabat där inne.

Nu är det mest lite oro i magen typ, Ja om jag säger såhär: JAG behöver nog en fis-plugg :P
Mår inte så jätteilla, men ibland vänder det sig i magen, men jag har inte kräkts än.
Dricker nyponsoppa DIREKT när jag gått upp ur sängen för att jag ska slippa illamåendet.
Vi får se om det håller sig så.

Nu blir det film mys med älsklingen :)

Pussar!


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahaha jag dör :p Fick ett skrattanfall till

2010-04-27 @ 19:08:44
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: Sara

Hej du

Ville bara titta in och gratulera till det lilla livet du har i magen :) Känner igen det där med att man bara vill att tiden ska gå, så att det börjar synas att man är gravid. Jag är bara i v 16. Men det syns Verkligen!! Får hoppas det stannar av lite sen ;)

Hmm..det där med fisplugg skulle nog de flesta gravida behöva..haha

Lycka till med din graviditet och hoppas att du inte kommer må alltför illa.

kram, Sara

2010-04-28 @ 19:19:56
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0