Förkylning..

Ja då har man varit sjuk nu i fyra dagar. Har dragit på mig en satans förkylning som inte verkar vilja släppa, men nu börjar jag få myror i kroppen och orkar inte ligga hemma mer, så idag blir det en massa vitlök och soppa så jag kan ta mig till jobbet imorgon.
Visst är det tråkigt att gå runt och vara förkyld, men problemet är också att vi inte har vikarier på vårt jobb så blir någon sjuk så är man en man kort.
Så jag håller ju mig delvis hemma för att inte smitta grabbarna för då blir det ju kaos.

Men nu börjar jag iallafall bli piggare, men snoret sitter fortfarande som klister i bihålorna.

Som sagt: jag kan ju inte sitta hemma hela tiden heller och bli en fattiglus, så nej imorrn blir det jobb och klirr i kassan.

Den 16:e fyller jag 26 och vad ska man hitta på då?
Hade kanske tänkt att bjuda några jag tycker om på middag och sen kanske spela lite lasergame eller något :)

Ja vi får se vad som händer.

Nu ska gubben snart till skolan och då ska jag borra ner mig i soffan och kolla på nya avsnitt av Gossip Girl.

Host & Harkel

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0