Gravid...

Ja herre jisses...

Eftersom alla kommer att fråna 1000 frågor så känns det lättare att skriva om allting här.
Kommer väl äntagligen börja blogga lite mer nu när det kommer hända mer i livet :)

Skulle haft min mens den 12:e men den kom aldrig.
Känner mig inte gravd, fast brösten är lite ömma och har lite lite värk i magen, men inget jag gått och tänkt på.

Så nu efter alla dessa dagar fick jag ta ett test...och det var positivt. Grejen var att jag bara tänkte: Neej jag är inte gravid...så jag tog ett till...med samma svar.

Jaha så där hade ni den historien. Så jag är inte så långt gången nu, men jaa...detta ska bli spännande <3

Kramar

Kommentarer
Postat av: sofia

Tycker det låter helt underbart :)

2010-04-21 @ 19:24:48
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: lisa

OH MY GOD JESS! :D grattis som tusaaaan! haha shit va sjukt! haha va glad jag är för er skull! :D



hur lång tid har du gått?

2010-04-21 @ 20:08:44
URL: http://lisasjoshult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0