Lördag..

Fick samtal av jossan idag, som undrade om vi skulle med på fika. Jag har nog aldrig letat fika ställen så som vi gjorde idag haha...jävla massa folk överallt.
Jossan slänger av sig kommentaren: JAG SKULLE KUNNA DÖDA NÅGON OCH ÄTA UPP JUST NU!! (stackaren var as hungrig) haha...

Efter en runda runt stan, så blev det lite käk och glass på Asian house.




Efter det så blev det kaffe och skitsnack hemma hos oss, och nu är det dax att göra vid sig lite, för ikväll ska vi på fest hos Jossan och Jimmy.
Var på Systemet och inhandlade några öl till Älsklingen och jag ska smutta på ett glas alkoholfri dricka :) Men men jag ska ha lika kul för det!

Känns lite lite lustigt i magen ibland :) Mår inte illa...än iallafall, men jaa jag vet inte hur jag ska beskriva känslan.
Lite som en ständig hunger kanske...

Fasar bara för att börja må illa som fan på kvällar eller mornar nu, men men det får de vara värt :)

Det är fortfarande lite tidigt i graviditeten just nu, så vad som hellst kan ju faktiskt hända, men jag hoppas allt går vägen och att det kommer ut en frisk liten parvel.

Nej dax för sminkning..

Trevlig helg...Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0