Soliga söndag.

Igår var det fest hemma hos Jossan & Jimmy. Var trevligt och nyktert för min del.
Sen gick vi ner en sväng på Abbes, grabbarna tog vars en öl och jag tog en cola.
Efter det så stack jag och Älsklingen hem, för det var inte så där vidare kul faktiskt...

Idag har jag jobbat 13.30 - 17.30 (som personlig assistent)
Jobbar inte så mkt där längre då jag går på heltid nu, men ibland känner jag för att jobba extra någon helg och då tackar man ju JA :)

Ikväll blir det film här hemma med Älsklingen, Jimmy och Jossan.
Får se om jag orkar hålla mig vaken bara.
Jag lyckas alltid somna mitt i en film nuförtiden för jag är ju så jävla trött hela tiden.

Imorgon är det ny vecka och nya tag....

Några bilder från igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0