Gäsp

Vaknade klockan 04.00 inatt och kunde ICKE somna om. Höll precis på att slumra till men då ringde Älsklingens väckarklocka, så jag tog mitt täcke och min kudde och gick ut o la mig i soffan för att titta på TV i hopp om att jag skulle somna om till den.
Men ICKE...har varit vaken sedan dess.
Har dock legat och vilat i soffan hela dagen...lyckades somna förut...i 10 minuter haha...ja sen vaknade jag av någon anledning igen.
Så nu är det inte lönt att ens försöka igen.
Älsklingen kommer hem från jobb om en timme och jag orkar inte laga mat idag så vi ska köpa Pizza :)

Då blir han glad...han har ju sagt: Läste att de sista 3 veckorna ska du äta MYCKET kalorier inför förlossningen så då kan vi väl äta pizza varje dag?? Eller iallafall 3 ggr i veckan??
Hahaha... Icke sa nicke...

Och när jag är sugen på choklad mitt i veckan säger han: Men Älskling, det är inte bra att äta gott varje dag...jag tänker bara på ditt bästa...du ska ju gå ner i vikt sen med...


Hur tänker han då?? Blir man inte fet av Pizza hahaha...han är för söt min man :) (Bara för han gillar pizza men har tröttnat på godis)

Nu är mamma på väg hem från Maxi...hon har varit och handlat till oss och köpt en vågtång till mig =) Så när jag orkar ska jag bli fin i håret...
Tar en JÄVLA tid att fixa mitt långa hår bara, men någon gång ska jag nog orka eftersom jag önskat mig en sådan:P

NU VILL JAG ATT DENNA EVIGA VÄNTAN PÅ BEBISEN SKA TA SLUT...KOM UT NU VÅRT LILLA LIV!!
Han är SÅÅ efterlängtad... jag känner ju honom där inne såå väl, men han vill inte ut än :(
Längtar så!

Nä mina kära vänner...nu ska jag på toa och kissa för 100000 gången, sen blir det soffläge tills världens bästa Älskling är hemma <3
Puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0