Julafton imorgon....redan!! :O

Har min syster på besök från GBG...mamma har åkt hem, för hon hade saker att fixa där hemma...
Ingen bebis hann komma men det hade vi nästan räknat ut...men det var skönt att ha hjälp här hemma.
Pappa kommer imorgon och jag känner på mig att även han och min syster missar bebisen innan dom åker,men det finns inte så mycket att göra åt saken.
Jag kan inte tvinga ut honom...han kommer när han är redo!
Har gått över 3 dagar nu, så vi får se när han kommer...som jag sagt och trott hela tiden: HAN KOMMER PÅ JULAFTON!
Tråkigt för honom att fylla år, men VI får oss världens finaste julklapp iallafall :D
Men när han väl har kommit och vi har tid nästa år så får vi åka ner till hans alla släktingar så dom får sig lite bebis mys.
Här i Oskarshamn har han ju bara sin mamma och pappa, så det lär bli många resor ner med honom =)
Nu ska jag ner till Ica och handla med systra min...och ikväll blir det uppe sittar kväll på Bingo Lotto med Älskling och syster =)
God jul på er alla om jag inte hinner blogga mer!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tji fick du..ingen bebis på luelaftonen iheller. Tror han kommer innan nyår :P

2010-12-26 @ 14:25:00
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0