Julklappar :)

Postmannen knackade nyss på dörren och när jag öppnade stod han därmed ett glatt leende och sa: GOD JUL:D

Fick ett paket med babykläder från underbara familjen Kammer/Gullstrand i Skåne.
Våra gamla grannar som vi faktiskt saknar en massa.

Och sen fick vi ett paket från Holland av en kompis jag träffade när jag bodde på Gran Canaria. En massa babykläder och ett par nya Adidas skor till lilleman :)

Så kul att det finns folk som tänker på vår lilla son som faktiskt får ta och komma ut NU :D

Nu väntas bara en massa kläder som vi köpt till oss själva med...behövde ett nytt liv i garderoben kände vi...

Avslutar med att Elräkningen också kom idag...BUUU...mindre kul. Hur fan kan det kosta så jävla mycket??? Och vi har ändå snålat tycker jag. Jävla penga slukare!!!

Men men jag är lika glad för det förbebisen har fått SÅ FINA SAKER IDAG :D
Bilder på presenterna:

Kommentarer
Postat av: sofia

Naaw vad kul att få så fina kläder till lill killen :) <3

2010-12-15 @ 18:45:20
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0