Lördag

Jag har som vanligt inte så mycket att skriva om just nu... sitter i en evig väntan på bebisen dag ut och dag in känns det som :)
Mamma tar hand om mycket men jag försöker klämma mig in och kör disken ibland på morgonen innan hon gått upp :P Får mig en liten tillsägelse då haha, men jag blir såå rastlös av att bara ta det lugnt och göra ingenting.
Och varför ska mamma göra allt hemma hos oss liksom? Men hon säger bara: Jag kom för att hjälpa till...vila nu.

Men att hon går ut med hunden är riktigt skönt. Han får ju DAMP i snön och jag pallar inte med det just nu, så det är skönt att mamma orkar ta honom.
Det är nu bara 9 dagar kvar till BF och det sparkas och stångas i magen. KAN HAN INTE BARA KOMMA UT?

Både jag och Älskling har varit sjuka nu i veckan och idag bestämmde vi oss för att lägga av att använda näs-spray... det känns sådär just nu... Näsan är HELT täppt och hur mycket luft jag än försöker suga in genom den så lyckas jag inte... HELT STOPP!

Men har haft det så någon timme nu, så det släpper väl till natten förhoppningsvis... annars till imorgon iallafall.
Måste sluta upp med det för jag blir så lätt beroende av det.

Gick på promenad med Älsklingen nyss och plötsligt hade vi gjort oss en snögubbe...i brist på annat liksom.
Galet ful, men man blir väl lite sådär rastlös av att inte ha varit ute på flera dagar. :P

Nu blir det soffläge...puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0