Tjingeling

Hej hopp alla glada... Nu var det tisdag igen och jag går in i vecka 40... nu är det bara 6 dagar kvar till BF...så nära men kanske ändå så långt bort.
Ja, just nu känns det lite så, eftersom man aldrig vet vad som händer...Kanske går jag övertiden,eller kanske sätter det igång om en timme? Vem vet?
Bara det lilla livet där inne i magen vet när han tänker komma ut.

Det är drygt att inte veta just nu... just på grund av att jag inte känner av någonting. Visst trycker det på nedåt mera och han håller på som fan där inne. Jag kissar stup i kvarten, men jag har inte ont.
Jag ska väl vara glad för att slippa ha ont, men samtidigt vill man känna av att det kanske är på gång.
DENNA EVIGA VÄNTAN!
Men han får ta den tid han behöver, och han kommer ju när han är redo.

Hoppas bara att han hinner komma innan mamma pappa och min syster åker hem igen så att dom får träffa detta lilla liv.

Visst kommer vi att åka ner till Skåne så fort vi orkar och har tid, men det hade ju varit tråkigt om dom kom hit och missade honom.
Lite tråkigt att hela släkten bor nere i Skåne, men det kommer lösa sig.

Här uppe kommer han bara få lugn och ro med sin mamma och pappa :)
Vem vet...vi kanske flyttar neråt om några år så att han får umgås mycket med sina släktingar.

Här uppe har vi ju egentligen ingenting förutom jobb just nu...men men det är en sak vi får ta i ett senare skede:)

Här har ni info om vecka 40:
Tjingeling på er.
Puss

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Anmäl dig gärna till dagens blogg :D

2010-12-14 @ 14:20:09
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0