En ny början på allt...

Efter många om och men har vi kommit fram till att det inte blir någon flytt till Växjö...
Allt har börjat ordna upp sig här...jobbar nu måndag-fredag på Tholmarks vilket jag gillar skarpt då jag trivs väldigt bra och jag gör så mkt olika saker :)
Nu väntas bara en ny lägenhet då vi INTE vill bo i denna vi har nu av olika anledningar :)

Vi har ju lärt känna en massa sköna lirare i denna staden med, så man vill ju inte bara flytta och börja om på ruta ett igen!

Körkortet skall även nu börja ordnas, då jag kan jobba med så mycket mer om jag har det...så allt rullar på som det ska.

Vill dock att detta snöväder skall gå i pension och att den varma och uppfriskade solen skall titta fram!!
Då kommer allt att vara på topp för min del!!

Det var ingen mysig tur jag fick till jobb imorse iaf...bor 5 minuter från jobb men hade istappar hängade ur näsan när jag kom fram...MINUS 23 grader!! FATTAR NI?? FY FAN I HELVETE!

För övrigt en kanon dag på jobb...nu är det tvätt ikväll som står på schemat, och sen kommer Emils små systrar på besök. Dom skall vara här i O-hamn några dagar över sportlovet!

Ikväll skall vi se på Zombieland..ett tips från en viss Brenander, så vi får väl se om den duger :)

Ha det kalas!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0