Uppdatering...

Har inte haft tid eller ork att skriva i min blogg på ett tag, men jag lovar att jag ska ta tag i det nu igen.
Har legat hemma i världens förkylning. Ögonen rann, näsan sved och jag nös var 3:e minut.
Men nu börjar jag känna mig piggare och imorrn är det dax för jobb igen.

Har även fått sommarjobbet i Växjö, och kommer att börja jobba där på timmar redan när jag flyttar dit, så vi har hållt på att söka för fulla muggar.
Då det är ca. 3 års kö på lägenheterna inne i centrum så tänkte vi att vi får söka oss lite utanför växjö, och nu har vi fått erbjudanden på 2 st likadana lägenheter i Braås, som ligger ca 2.8 mil utanför Växjö.
Men för mig gör det ingenting då jag inte vill bo mitt inne i stan pga av hundarna osv.
Och båda läghenheterna är marklägenheter så vi kommer ha en liten trädgård :D

Men Braås verkar fint och mysigt. Dom har ju allt man behöver, Ica, vårdcentral osv...sen finns där camping o strand, och hur mysigt är inte det på sommaren :)
Bussförbindelserna in till stan är också bra, så de kommer nog fungera bra med mitt jobb.

Håller just nu tummarna för att jag får jobba nätterna i sommar, men blir glad även om jag får dagturer/kvällsturer. Men nätterna är ju bäst, för då kan man glassa på stranden hela dagarna innan man drar till jobb :D

Och alla våra betalningar kommer att vara betalda denna månad, så nu kommer man ha mkt mer pengar över till annat. Surt att ha räkningar överallt och de känns som man bara sitter o betalar räntan på dom!

Allt börjar rulla på som det ska nu, nästan för bra så jag hänger inte rikitgt med :) Men jag är nöjd och glad för att allt har gått igenom!

Nu ska jag bara ta tag i körkortet, sen är jag HEL-NÖJD!

Nej nu blir det mys och film med älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0