Ny vecka, nya tag :)

Ja då har man börjat jobba på Tholmarks igen och det är skönt att veta att jag skall vara där nu och jobba iår, för jag trivs väldans bra med gubbarna där :)
Det är inte som i vården där alla tjatiga och sura tanter bara snackar skit bakom ryggen på varandra men aldrig vågar stå för vad dom sagt =)
Nej här snackas bara massa roliga saker, och så dricks det mycket kaffe.

Har jobbat 7-16 idag och imorrn är jag ledig.
Skall till veterinären med den lille valpen på 3 månaders vaccination.

Körde träning idag, och fy fasen vad det kändes idag...blir hårdare och hårdare för varje dag som går, men det är riktigt najs att träna sig trött, ta en varm dusch, och sen slänga sig i soffan.

Nepp, nu ska jag knäppa igång Tv´n för att sedan inse att det bara är skit som visas varje jävla dag :)


Mitt lilla work space på jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0