Träning med Wii Active

Körde dag 2 på Wii Active idag och jag är helt genomsvettig.
Det blir jobbigare och jobbigare för varje dag och det känns i musklerna ;)
Men imorgon är det vilo dag på spelet.

Det är ett riktigt bra träningsprogram för sådana som mig, som aldrig orkar ta sig iväg till gymmet :P
Man vill så gärna träna men kommer aldrig iväg.

Nu är det bara att slå på TV´n och köra med sin egna personliga tränare!! *rekomenderar*

Får väl lägga upp före och efter bilder när jag har tränat ett tag så får vi se om det gett resultat :)

Har till ocn med börjat äta frukost när jag går upp :) En tallrik med yoghurt och musli :)

Ett nyttigare nytt år?? Ja vi får se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0