Dax för UL

Japp då är man uppe med tuppen idag. Steg upp kl. 06.00, eftersom vi ska på Ultraljud och jag INTE får kissa på två timmar innan så var jag tvungen att passa på :)
Idag KAN MAN KANSKE se vilket kön det är, men det är bara om bebisen ligger rätt i magen så jag håller verkligen tummarna för att den göt det!
Men jag blir såklart bara glad av att få se att den mår bra och att den lever där inne!

Har hållt upp lite i handlandet av bebis saker nu eftersom man helst vill veta om det blir en pojke eller flicka.
Ska man köpa en massa söta små Hello Kitty saker, eller ska det bli en tuffing med Adidas, Nike osv??

Kommer att ta bilder från UL idag som jag lägger upp senare.

Ha en bra dag sålänge.

Kommentarer
Postat av: annika

tack snäckan! rea på bianco.. kunde inte låta bli=)

2010-07-21 @ 07:50:00
URL: http://annikaokenzo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0