Hetta, värme, jag DÖR

Alltså fy faaaan vad varmt det ska vara ute. Igår var det 32 grader och lite moln, men idag är solen framme och jag undrar hur varmt det kan bli i Sverige egentligen PUH

Just idag längtar jag faktiskt att få gå till jobbet ett par timmar då det är SÅ svalt och skönt hemma hos dom eftersom dom har AC i huset!!
Det går fan inte att vara ute eller hemma i denna lägenheten.
Bebisen i magen spökar och jag förstår det i denna värmen. Pulserar i magen hela tiden.

Igår var jag och Älsklingen ute på Gunnarsö och badade en snabbis, men det var för jävla kallt i vattnet :)
Sen stack vi hem till grannarna och lagade sallad och svettades på deras ballkong.
Efter att alla höll på att dö i värmen kom vi fram till att vi skulle promenera ut till Stångehamn och köra lite kvälls-bad.
Det var riktigt mys pys där ute.
På vägen hem hittade vi en huggorm och en STOR ekoxe...URK!!

Sen blev det filmkväll hemma hos oss, men efter halva filmen fick jag migrän, svettades och började må illa som fan så jag fick gå och lägga mig.

Och idag svettas jag tills döds...

Mot jobb snart och sitta under AC´n...

Haj haj




Kommentarer
Postat av: sofia

Men ööeöee vad är det för djur ni har i småland :P

2010-07-17 @ 20:02:08
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0