Min kära lilla X-tra

Idag 10.40 fick pappas hund, min lilla sötnos den sista sprutan. Hon har nu somnat in och jag kommer att sakna henne så.
Denna galna hund har gett mig mycket skratt och liv, och hon hade en personlighet som ingen annan hund hade.
Minns en gång när vi kom hem i Oxie och pappa skrek: Satans hund har bäddat min säng.
Lakanet var sönderbitet och pappa svor.

Och en gång var pappas medicinlåda öppen och när vi kommer hem möts vi av en GLAD hund som viftar på svansen, in lindad i ett bandage och salvor på hela kroppen och nosen. Då hade hon varit i pappas sovrum och lekt doktor :P

Gud vad jag har skrattat. Hon lärde sig också att höra när pappa kom hem i sin bil. Hon hörde det långa vägar, och var hon hemma själv så hoppade hon upp på köksbordet, slog på nåt vänster upp handtaget på fönstret och hoppade ut. Och där stod hon glad som bara den på parkeringsplatsen när pappa rullade in med bilen.

Jävla hund asså :)

Men nu blev hon för gammal och orkade inte mer. Hon blev 11 år gammal och sist vi var i Skåne var hon så trött och orkade inte så mycket. Men visst var hon glad att vi kom och hälsade på:)

Men nu har hon det bra uppe i himlen bland våra gamla hundar och jag tror dom alla busar och leker tillsammans :)

Love you lilla EsaBesa <3


Kommentarer
Postat av: sofia

Usch du kan inte skriva sådär nu när jag är så känslig. Usch sitter faktiskt och gråter. Lilla xtra :( Hon har det bra på andra sidan tror jag. Ska be King ta hand om henne. Puss till dig lilla x-tra

2010-07-09 @ 09:00:43
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0