Bästa medicinen är vännerna

Vad gör man när hjärtat vill en sak och hjärnan en annan?
Man känner sig ständigt kluven och vissa dagar är värre än andra och man vill bara gråta, skrika och gömma sig.
Satt och skakade här om dagen så vilsen jag var... saknar att ha en vän jag har känt flera år att prata med.
Att gå hem till och prata ut med när man är ensam hemma...men jag har ingen sådan här. Där av att jag mådde ännu sämre.

Måste sluta tänka på vissa saker just nu, men samtidigt dyker det upp i huvudet ibland eftersom man vill ha svar. Ingen kan ge mig bättre svar än jag själv, men jag HAR INGA SVAR på mina frågor.

Jag väntar och ser om svaren dyker upp och om pusslet i hjärnan kan lägga alla sina bitar på rätt plats snart!

Nu blir det en milkshake.

Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Naaw gumman jag vill inte att du ska må sådär. Du ska veta att du alltid kan höra av dig till mig, även om du skulle bli ledsen i telefonen, skit i det. Jag är här för dig i alla fall. Alla är vi människor med känslor. Släpp ut dom. Det löser sig alltid. Sköt om dig kram

2010-06-03 @ 07:12:39
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: sara

Aww tuttan :( kom hit kan vi böla loss tillsammans :) Poss

2010-06-07 @ 23:51:30
URL: http://giirlieliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0