Bettan lever

Hahaha gud vilka minnen jag har till min gamla moppe.
Alla rundor man kört och trillat på den, hämtat HB inför helgen, jaaa you name it.
Eller när jag och Anna skulle hem från Bunkeflo och jag kör rakt in i ett träd, flyger 4-5 meter ut på en åker och slår huvudet i en sockerbeta. Sitter där och jämrar mig över att jag har svin ont i knäet, så kör Anna förbi, tittar på mig, stannar och skriker: Plockar du socker betor?? HAHAHA

Hämtade iallafall moppen nu när vi var i Skåne hos pappa och fick hjälp av David på det förra jobbet så nu fungerar den igen :)
Jag har inte kört den sen jag va 17 och bodde i Oxie.
Herregud vad kul det var att provköra.
Där är stötdämpare i sadeln så man skumpar upp och ner när man kör, och tutan låter som en skata som sugit av en annan...KRAAA KRAAA!! :)

Jag älskar dig min lilla Bettan :P


Kommentarer
Postat av: sofia

Hahaha gammla bettan vilken minnen :P

2010-07-01 @ 08:20:13
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0