En dag fylld med massa känslor!

Vaknar idag av världens finaste MMS på min mobil. En bild på Sofia & Lucas nyfödda dotter Johanna :)
Guud vilken liten godbit.
Blev så pirrig i hela kroppen och vill bara att vår lilla ska ploppa ut NU.
Är så glad för deras skull. Det gjorde dom bra!
Lägger inte upp någon bild på deras dotter än, då jag tror att dom vill vara först med att göra det, men SÖT är hon!!

Och idag kom dagen som vi INTE har längtat efter. Dom nya ägarna till Chilli kom och hämtade henne.
Gud vad jobbigt det var... det är nog det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv.
Att se henne hoppa in i bilen, få luckan till bagaget stängd, och när vi börjar gå hemåt, se henne titta på oss precis som om att: VAR SKA NI??

Usch..fällde en tår i hissen på väg upp. Satt här i tystnad och sa inte ett ljud.

Samtidigt känns allt bra då vi vet att hon kommer att få det så mycket bättre hos den familjen i Karlskrona. Dom bor liksom i ett stort hus, men stor trädgård.
Brevid har dom skogen som granne, och alla deras vänner och familjemedlemmar har hundar så hon kommer ha fullt upp med lek och stoj.

Kommer kännas tungt ett tag, men nu åker vi till Skåne imorgon, så vi får förhoppningsvis annat att tänka på.

Så nu ska jag jobba inatt, och klockan 9 imorgon bitti hoppar vi in i bilen och kör mot skåne.
Ska bli skönt att komma bort ett tag, hälsa på våra familjer och vänner.
Man har ju ingen här uppe och familjen är det bästa man kan ha. <3

Vi älskar dig Chilli och hoppas att du får det bra!!





Kommentarer
Postat av: Lilith

Så där ja, nu har du hamnat i min rss-läsare så att jag inte missar nånting :)

2010-06-24 @ 17:02:00
URL: http://www.lilith.se
Postat av: sofia

Naaw tack så mycket. Nu får du gärna lägga upp bild på Johanna om du vill :)Tiden går snabbt ska du se och snart är er lilla här. Du/ni kommer få vara med om det mest fantastiska i ert liv. Jag vet att man inte längtade efter själva förlossningen i sig men jag kan säga att det var det bästa jag vart me om i hela mitt. Smärta, tårar och LYCKA! Helt underbart. Kan inte bärga mig tills man ska ha nästa lilla plutt. Usch jag förstår att det måste har varit jobbigt att lämna bort Cilli, men samtidigt så får hon ju det bra. Det nya hemmet lät ju helt underbart för hund när du beskrev det för mig.

2010-06-28 @ 10:51:39
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: erica

åååh vilken goding!!

2010-07-20 @ 11:35:10
URL: http://nosecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0