Söndag

Då var denna vecka snart slut. Tiden bara rinner iväg och man hinner inte med riktigt, men det är rätt skönt ändå :)
Nu ska jag snart dra och jobba några timmar, sen är det söndagsmys med Älsklingen som står på Schemat.

Helgen har varit lugn och vi har bara legat hemma. Vi har haft så sjukt tråkigt väder så man har inte velat gå ut. Det var ett jävla skitväder studenterna fick i Fredags.

Nu är det nästa vecka kvar här hemma bara, och den består av 3 nätters arbete, sen drar vi till Skåne.
Ska till Eslöv och hälsa på Älsklingens föräldrar och till Malmö och hälsa på mina.
Sen ska man klämma in tid till de vänner man vill träffa.

Jag hoppas att Sofia hinner klämma ut sig lilla bebis tills dess så man hinner få se den. För sen dröjer det nog ett tag tills vi kommer ner igen eftersom det är min tur att klämma i december :)
Bara vi inte missar Älsklingens farmor och farfars julmiddag.

Nej, nu ska jag dar till jobb.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det dags för fototävling med temat - sommarbild. Var med och tävla du också! Läs mer på min blogg! :) kramar moa

2010-06-14 @ 16:51:48
Postat av: sofia

Jag funderar allvarligt på att skynda på det hela med diverse tips, allt ifrån hallonblast the till färdknäppen...jag vill att hon kommer NU! Orkar inte vänta längre :)

2010-06-15 @ 09:51:53
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0