happy happy

I vanliga fall så HATAR jag måndagar, men denna dagen har varit riktigt bra.
Dagen gick snabbt på jobb, sen fick vi besked från Byggebo att allt gått igenom bra och vi ska på visning på 2 lägenheter i Kristineberg nästa vecka :)
Vill bara ha en ny fräsh lägenhet och börja om på nya tag!!

Jobbet går kanon då jag fått börja jobba Måndag - Fredag på Tholmarks och sen extra knäcker jag som personlig assistent vissa helger.

Nu tycker jag bara att solen och våren skall titta fram så man kan bli lite piggare och gladare!

Hade ju sol en dag förra veckan och jag ville nästan slänga på mig en bikini, springa runt med armarna i luften och skrika wiii wiii yeah oooh tralallalala...Det var dock inte så varmt så jag hoppade över det, men jag kände iallafall att smilgroparna satt lite högre upp än vanligt!!

För övrigt känns det som att allt börjar rulla på som det ska...hundarna lever loppan och ibland vill man inte veta av dom små busfröna haha..
Valpen är ju för FAN lika hög som Chilli snart och jag undrar hur mycket mer han kommer att växa?

Körkort körkort körkort längrat jag också efter och nu ska jag väl börja ta tag i det och vi får väl hoppas att mitt finska temperament inte börjar smyga sig på mig när jag väl börjat!
För fy fan vad jag kunde bråka med farsan när jag bodde i Malmö och körde med honom haha...
Tänkte skriva "stackars honom" men NEJ, han e ju för fan också finne så han vrålade lika mycket på mig :) GALET!

Nej hörrni, nu blir det en runda med hundarna, ett varmt bad och sen hopp ner framför Tv´n.

Go´kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0