Mensvärk deluxe...

En gång i månaden HATAr jag verkligen att vara tjej!! Hatar denna enorma mensvärk man får leva med och ingenting verkar hjälpa. Jag får väl vara glad att det bara är den första och kanske andra dagen jag har det så, och inte alla 7 dagar för då hade jag dött på riktigt!

För övrigt så har det varit en såndär ligga och fundera på ingenting dag för mig.

Tog just en låång runda med hundarna och kärleken min och det var skönt att få promenera av sig litegrann.

Blir inget långt inlägg idag, för nu är det dax att börja tvätta lite.

Hittade BTW en överfet mobil/klocka haha...

LG GD910

Rätt coolt, men kanske ändå rätt drygt att ha men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0