Visning på lägenhet...

Hej hopp gummi ...?

Har varit en jävla kanon dag idag på jobb. *tummen upp*
För det första så märkte jag inte ens att klockan tickade fram till 16.00, för det andra sken solen och för det tredje så...så... så var det bara en bra dag!!!
Älsklingen kom bort till jobbet en sväng efter skolan och hälsade på.
TOO BAD att kaffe maskinen var sönder haha...
Men han fick lagat sin cykel och pumpat min så det var ju lite bra ändå!

Imorgon är det Torsdag ska jag få be att tala om för er, och då NI...ja då ska vi faktiskt till Kristineberg och titta på två stycken lägenheter :D
Jag ska väl inte hoppa av lycka ÄN, då jag inte vet hur dom ser ut, men det känns bra på nåt vis.

Har iallafall idag efter jobb lagat hamburgare med mitt hjärtegull, tryckt ner dom i magen, tagit mig ett varmt bad och nu börjar ögonen gå i kors och jag börjar känna mig VÄLDIGT trött. På ett såntdär mysigt vis!

Ska se om jag orkar öppna "den där boken" som jag verkligen måste börja läsa...
Ju snabbare desto bättre, men det är FAN så segt att sätta sig och göra något efter en dag på jobb...
Jag blir alltid SÅ IN I HELVETES TRÖTT!

Ajja en rad eller två kan jag väl läsa, men vad ger det mig haha?

Hopp ner under täcket iallafall...

Puss o kram, möglig banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0