26 år idag :)

Ja då var det åter igen min födelsedag och jag blir bara äldre och äldre :P
Vart tar tiden vägen egentligen?

Det var inte längesen man hängde på Oxie centrum och drack Coca Cola och tjuvrökte.

Nu är man 26, väntar barn och bor ca 35 mil från sina föräldrar.

Visst saknar man familj och vänner i Skåne, men pga av all kriminalitet i Malmö så känner jag inte för att flytta tillbaka.
Vill ju egentligen bo nära så att barnet sen kan få träffa mormor & Morfar, Farmor & farfar och alla fina fastrar, men har inte kommit fram till något bra ställe i Skåne som man kan flytta tillbaka till.
Och moster Carolina bor ju i Gbg men vägrar också att flytta till skåne igen, men hon är så van vid pendling så hon får hoppa på tåget ofta och komma och hälsa på :)

Nej jag vet inte hur vi kommer att göra med den saken, men tankarna på att flytta ner finns.

Idag har jag jobbat, och mått rätt så kasst. Trött och snurrig, men det går nog snart över när jag vinner en miljon på Bingo Lotto ikväll :P (hoppas kan man ju)
Älsklingen hade maten klar när jag kom hem och så låg där fina presenter på bordet :) Fast jag inte ville ha något. <3 Love you Emil <3

Nej nu blir det en dusch, och sen ska jag göra mig redo för Bingo :)
Önska mig lycka till!

Kramar

Kommentarer
Postat av: din hane

jag hoppas du vinner på bingplotto min älskade hona <3

2010-05-16 @ 18:23:22
Postat av: sofia

Naaw gulligt av Emil, vad fick du för fint? Hoppas din dag har varit bra. Håller tummarna på att du vinner ikväll. Kram

2010-05-16 @ 19:52:56
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0