Är sommaren på väg?

Idag är det RIKTIGT varmt och skönt ute. Solen skiner och man känner sig sådär glad och sprallig.
Tråkigt bara att Älsklingen ska jobba till 21.00 ikväll. Jag som hade velat gå ner på stan och ta en glass.

Får sätta mig på ballkongen när solen komit dit och försöka få lite färg :) Ta en kaffe i min ensamhet och sakna alla mina vänner i Skåne som kunde gjort mig sällskap.

Var med Älsklingen o Jimmy på deras träning idag och tittade på. Rätt skönt att få komma hemifrån och slippa hundarna för en stund.

Sen cyklade jag bort till FD. jobbet och snackade skit med grabbarna.

Ska se 2 nya avsnitt av Gossip senare med så att tiden rusar iväg denna kväll.

JIPPSSAN, du som är ledig nu kunde ju gjort mig sällskap!! :D
Kunde vi halvtjocka suttit o druckit kaffe och snackat skit.
Har pratat med henne i telefon 2 dagar i streck typ 1-2 timmar haha.
Emil får DAMP...Hur mycket har ni att prata om egentligen??

Nej du lilla kära sol..kom nu till ballkong sidan så jag kan få tvinga fram fräknarna på näsan :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahaha ja vafan..vi kunde sprungit ner affärena här och handlat bebiskläder ju och tagit en latte på stan :P

Och ja låt Emil få damp vi behöver prata ut om våra krämpor och funderingar :P Rätt kul att ha nån att reflektera sig med, samt VI kan prata om ALLT då vi känt varandra i vad blir det nu 12 år eller nått :P

Hos oss finns inga förbjudna ämnen :P

Tror våra män känner sig lite utanför och tror vi snackar skit om dom :P

Tack o lov att telefonen finns annars hade väl både du och jag blitt två enstöringar som bara pratat med våra djur hela dagarna :P

Haha jag hör av mig sen, idag är det tvättedag för min del..där av den tidiga morgonen ;) Puss i löv jo

2010-05-21 @ 07:33:43
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0