Arga jävla finska :)

Fan vad jag hatar mig själv när jag är så sur och gnällig för ABSOLUT INGENTING.
Kan vara att hundarna råkar skälla för att någon går utanför och då får jag DAMP på dom.
Men jag har tur som har en BRA pojkvän som ger mig en kram och säger: Det är tur att det är hormonerna som spökar. Andas o ta de lugnt.

Inte för att jag just nu är sådär bra på det där med att andas och lugna ner mig. Men det går väl över snart.

Jag är ju finne och är ju jävligt lättretig annars också, men nu ska jag faktiskt, för min egen, älsklingen och bebisens skull prata med en psykolog på mödravårdscentralen angående min aggrisivitet.
Jag tycker inte om den människan jag blivit som bara ryter till åt folk när det inte går min väg.

Säger någon något jag inte gillar så brukade jag ju alltid "yeje whatever, tyck du det, det är DIN åsikt"

Men livet mellan VUXEN och FORTFARANDE UNGDOM är hård. Räkningar trillar in, du ska ta hand om din egna familj och inte vara beroende av dina föräldrar på samma sätt.

Har alltid varit positiv och sprallig, men jag har mkt inom mig som måste ut, och skulle ju gå hos psykolog när vi bodde i Eslöv, men väntetiden var FÖR lång och vi hann flytta.
Men nu ska jag äntligen få prata ut om allt och den gamla, flummiga, GLADA jessica skall nog visa sitt rätta jag igen :D

Ska sluta ta åt mig så mycket och vara GLAD FÖR DET JAG HAR :)

För VI har världens bästa familjer och vårt barn kommer att få det så himla bra med alla dessa underbara fastrar, farmor, farfar, moster, mormor och morfar som SKA lära barnet finska :P För JAG lär inte göra det.
Han/Hon kommer att bli så välbemötta av alla och det kommer bli en lycklig liten krabat.

VI älskar er familjen Andersson och Ranta <3

Nu ska jag kränga hemmalagad pizza.

Kramar och pussar!




Kommentarer
Postat av: sofia

aw, vi älskar dig också ! (:

2010-05-20 @ 22:52:36
URL: http://fiiiijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0