Gravid vecka 12



Ja då går man in i vecka 12 idag. Här kan ni läsa om vad som händer då. Nu är det "osäkra" perioden över och just nu längtar jag bara till ultraljudet som vi ska göra på tisdag.

Man vet väl att man är gravid, men samtidigt så funderar man på om där verkligen är något i magen :P Mår ju bättre nu, så det känns lite skumt.
Men på tisdag kommer vi att få se den och då kommer det nog kännas mer verkligt.

Nu har jag gått av mina nätter på jobb för denna veckan och det är riktigt skönt.
Har suttit och läst alla STORBLOGGARES bloggar varje natt och nästan fastnat för det här med bloggar :)

Kul att läsa om alla intriger, resor och allt annat som händer i bloggvärlden. Har inte varit så intresserad förut faktiskt.
Skaffade mig mest en blogg för att skriva av mig och skriva om graviditeten så att alla mina vänner och familj hemma i Skåne kan hålla sig uppdaterade om vad som händer i min lilla mage.

Maria Montazamis blogg är bara för härlig. Den familjen verkar vara så kär och man skulle nästan vilja bo hos dom en vecka.

Sen har jag läst mycket om denna resa Kissie, Marie, Hanni med flera gjorde till Gran canaria och jag längtade bara tillbaka så. Jobbade ju där 2 vintersäsonger och det var verkligen en upplevelse. Så mycket härligt folk man har lärt känna.
MÅSTE bara se filmen som dessa bloggerskor är med i. Vet inte riktigt när den skall vara klar. Någon annan som vet? (såg trailern och en massa kända ansikten)

Nu är jag ledig i 2 dagar och det ska bli MYS!
Imorgon är det marknad i stan och jag ska ner och käka något gott med Älsklingen.

Nu blir det en kaffe på ballkongen.

Ta hand om er och ha en bra helg.

Puss

Kommentarer
Postat av: din hane

v.12 :D wiiiiihoooo

2010-05-28 @ 11:49:49
Postat av: sofia

Vad skönt att du är i den säkra perioden nu. Nu kan ni börja tänka på allvar på bebissaker :) Nej jag tycker du kan få köpa mina mammakläder för en billig peng om dom passar dig :) Men kjolen får du :P Bara för att du är du jessica :) I löv jo. Puss

2010-05-28 @ 15:01:00
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: Hon den där

Hej min dotter.



Här kommer adressen till min blogg också kan du kika om du vill. Dåligt uppdaterad just nu dock.



Fasen va coolt att "den lille" har fingeravtryck redan? Sjukt ju! :D

Skönt att höra att du inte mår så illa längre i alla fall!



Jag får komma ner och plåta gravidbilder sedan när du blivit lite större.



Kram!

2010-05-29 @ 14:20:24
URL: http://palindromet.blogspot.com
Postat av: Jessica Ranta

Hej Mamma :P



Det är såå kul att läsa om hur han/hon utvecklas :)

Spännande.

Jaa du får gärna komma och ta bilder sen när magen är större, hade varit jättreskoj.



Ska absolut läsa din blogg :)

KRAM

2010-05-29 @ 15:27:58
URL: http://jessicaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0