Min kära pappa...

Pratade precis med min far i telefon angående ingenting...
Sa åt honom att han ska sluta röka då han har KOL...jaja jag måste brukar han alltid säga...

Nu sa han: Ja, jo jag har faktiskt minskat på rökningen (stolt blev jag för denna mannen rökar RIKTIGT mycket)

Vad bra pappa, hur mycket röker du nu då?

Han: Ja ibland mindre än 2 paket om dagen..
Jag: TVÅ paket??? Det är mycket pappa...
Han: Jo det är det men tänk såhär: Jag rökte 3-4 paket förut så jag har faktiskt halverat.

Hahaha JAA duktig pappa...hmm

Han är för kär min gamle far. Med sin finska brytning sitter han och svär åt allt han är förbannad på och jag sitter i andra änden och ler... SATANA PERKELE.

För övrigt fick jag gå hem tidigare från jobb idag, hade tydligen inget o göra ändå så jag gjorde mer nytta hemma.

Blev en runda till Maxi med Jimmy och Älsklingen för att handla mat, sen var vi ute och kollade ett badställe för hundar och för en stund sen släppte vi Chilli, Cesar och deras Chiila i hundrastgården :)

För övrigt går ögonen i kors på mig just nu och jag känner att jag behöver SOVA, typ NU.

Precis när jag somnat inatt så vaknar vi av en jävla DUNS och hela jävla garderobsdörren lossnar från garderoben och flyger ner på Älsklingen i sängen. Fan asså, den måste ju dras UPPÅT ur fästena för att lossna.
Jag kan med ärliga ord säga att VI var rädda som fan...SPÖÖÖKE tänkte jag.
Cesar for ut ur sovrummet och vägrade att gå in, så Älsklingen fick bära in honom och han fick sova uppe i sängen. Han riktigt skakade. Det var den sömnen...låg ett tag o tänkte på läskiga saker som att bli mördad osv...Urk

Nej som jag sa: JAG ÄR ÖVERTRÖTT och illamående för vi lagade goda Enchiladas idag och jag är proppmätt.
SOVA NU? JaTack...

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha stackars hund :) såg det riktigt framför mig när jag läste det :)

2010-05-11 @ 20:10:33
URL: http://minsnurrigavarld.blogg.se/
Postat av: sofia

Usch fan vad läskigt, ni vet inte vad som gjorde att dörren lossnade? Hälsa din pappa från lill häxan att halvera är bra nu ska han bara forts att dra ner på det så att han blir bättre. Er lilla behöver sin älskade morfar ju.

2010-05-11 @ 20:58:21
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0