Nytt utseende.

Satt hemma och pillade med en ny header som jag ville ha in på bloggen. Ville göra om hela designen, men som vanligt gick inte allt som jag ville, så jag fick damp och började rycka av mig håret.
I rättan tid loggar Älsklingens lillasyster in på msn och jag hugger henne och ber henne hjälpa mig.
Vet inte hur länge hon fick sitta men antar at de gick snabbare än om jag hade pillat med den, så nu är den klar :D
Fin va??

Tack Sofia: http://fiiiijaa.blogg.se/

Har suttit och små justerat andra grejer nu...passar på när man jobbar vaken natt.
Usch, men i själva verket skulle jag helst vilja cykla hem och krypa ner under täcket hos min Älskade sambo.

Men men får tänka på pengarna och stå ut i ( tittar på klockan ) hmm 5 timmar till. *gäsp*

Så klockan 07.00 när jag traskar hem, går folk upp och ska jobba.
Är ledig sen imorgon så Älsklingen får väcka mig efter han har varit och tränat..så det blir väl runt 12 tiden.
Vill inte sova bort hela dagen när man är ledig sen, men ska jag jobba dagen efter igen så sover jag så länge jag kan.
( det är dock svårt nu när det är så ljust ute )

Nej nu ska jag käka en banan innan jag börjar må illa, vira in mig i en filt och läsa lite random bloggar.

Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Skit snygg blev den :)

2010-06-01 @ 08:17:03
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0