Vecka 10

Hejsan härliga lördag!
Sitter här med mitt morgonkaffe, rufsar till håret och funderar på vart denna dagen skall ta oss.

Igår, fredag gick jag in i vecka 10 och här kan ni läsa lite om vad som händer då:


Igår var det jobb som gällde, och när jag kom hem stor maten så fint på bordet :) Jag har den bästa pojkvännen i världen <3

Senare på kvällen kom Jimmy & Jossan hit på lite Nintendo Wii kväll. Käkade godis så jag höll på att spricka.
Spelade New super mario, och det va skoj, för vi körde en tävling mot varandra där man ska försöka döda varandra och samla så mycket mynt som möjligt.
Jimmy kom på ett trick att om 2 andra dött, så samlade han massa mynt på sig och istället för att rädda som andra ur bubblan igen så dödade han sig själv, och på det viset vann han pga av mest mynt. GRIS :)

Sitter här och hoppas att vår och sommar dyker upp snart, för jag är så sugen att gå på marknader osv. Sitta ute i solen och käka en glass.

Idag får vi som sagt se vart dagen tar oss.

Trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0