Vecka 11


Kan med glada ord säga att mitt illamående och det där tråkiga börjar släppa nu. Är inte lika trött om dagarna heller, men visst kan jag ibland känna mig lite snurring och sådär, men inte alls lika mycket som förut.
Jag tror att värmen vi fått sådär pang BOOM kan bidra lite till snurringeheterna.

Det finns väl dagar då jag bara känner: urk ska vi äta det idag? Det är jag inte sugen på, men det går ju ner.

Har inga speciella saker jag är sugen på heller, förutom att det ofta är någonting vi INTE har hemma.

Har ju hört att det finns folk som varit gravida som gillat att äta papper, tugga på grus, ciggarettfipmar och på trä :S
Hoppas att man inte får någon sådan noja, sätter sig i någon sand låda och käkar sand liksom...eller börjar vika kläder och inser att man såå gärna vill tugga på den där trä-galjen. :)

Igår blev en mysig dag ute med bästaste Jossan & Jimmy.
Hade ingenting att göra då Älsklingen jobbade hela dagen och kvällen, så det blev en runda ner i stan i den värmande solen. Stan var FULL med folk då alla studenter som skulle på bal hade samlats i stadsparken för att ta bilder osv.
Sen var det någon cykel tävling så det swishade förbi en massa snabba vältränade män på sina cyklar. Vägar var avspärrade och instruktörer stod och skrek: CYKLAR PÅ VÄG och visslade i sina visselpipor.
Det var bara att inta racer-läge och försöka hänga på :P

Efter det stack vi 3 hem till Clavve och där satt vi ute i trädgården och snackade skit. Dom drack öl och jag drack läsk o tuggade på gifflar.

Något gäng grabbar från Skövde som var i stan för att spela inlines-hockey satt och hade gårdsfest på Scoutkårens gård bjöd in oss så vi satte oss där en stund, sen var klockan så mycket att Älsklingen slutade jobb så jag cyklade och mötte honom och vi åkte hem :)

Idag jobbar Älsklingen samma pass som igår och jag tycker att han är SÅÅ duktig som jobbar och står i för bebbens skull.
Själv ska jag iväg och jobba några timmar i eftermiddag, och nästa vecka börjar jag på natt-passen igen :)

Dax för lite kaffe nu.

Ha en underbar söndag.

Puss


Kommentarer
Postat av: sofia

Eller som lucas kompis då gravida flickvän som slicka på väggarna :S

Om du blir yr bara sådär när du står upp så ska du gå sakta från sidan till sidan och om du står i kö i affären man du vagga lite lätt..så ska man inte bli så yr mer...

Skönt att du inte mår så illa längre och att du känner dig piggare..och tur att du slapp det där under sommaren, hur kul hade det varit? Det är nu du mår som bäst dom närmsta månaderna så det är ju perfekt till sommaren. Och ditt hår och dina naglar kommer må hur bra som helst, jag som aldrig haft långa naglar har haft fram tills nu :P Jag har tom fått klippa ner dom för dom blitt så långa och hårda..helt sinnes :)

2010-05-23 @ 11:02:12
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: Graff

Puhutsä suomee?

2010-05-24 @ 23:53:38
Postat av: Jessica Ranta

Ymmärrän ja voin puhua suomea.

Mutta unohtaa sanoja joskus.

Kirjoittaminen on kovaa. :)

Toivottavasti olen kirjoittanut oikein.

2010-05-25 @ 15:12:05
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: Graff

Joo, olet kirjottanu... Miettisin vaan ku olet mun serkku varmaanki ?

2010-05-25 @ 16:53:16
Postat av: Jessica Ranta

kivaa, mikä sinun nimi on?

2010-05-25 @ 17:17:26
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: Graff

Kai Ranta

2010-05-25 @ 18:57:46
Postat av: Jessica Ranta

olet ko sinä Marko Rantan poika. Silloin minä olen sinun täti. Minä tunnen vain yhdeen Kai Ranta.

2010-05-25 @ 20:02:18
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo olen. :)

2010-05-25 @ 20:12:39
Postat av: Jessica Ranta

Sinä olit 2-3 voutta kun minä näin sinut viimeksi :D

Kuinka vanha olet nyt?

2010-05-25 @ 20:32:13
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Täytän ensikuussa 15.

2010-05-25 @ 20:42:12
Postat av: Jessica Ranta

12 vuotta sitten minä näin sinut :)

2010-05-25 @ 20:48:26
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo. Onko sulla messengeriä?



Näytän nykyään tältä. http://irc-galleria.net/user/Graff

2010-05-25 @ 21:13:11
Postat av: Jessica Ranta

[email protected]

2010-05-25 @ 21:28:19
URL: http://jessicaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0