Vecka 9, Hormoner och trötthet...

Ja som jag skrivit innan så är man inte så himla pigg om dagarna och jag kan ju säga att jag är JÄVLIGT lätt-irriterad på allt just nu...
Blir förbannad för ingenting och det är rätt så drygt, men jag har tur som har en lugn Älskling som bara kan stänga av öronen och inse att det kommer att vara såhär nån vecka till bara :)
Blir irriterad på något, sen blir jag irriterad för att jag ÄR irriterad osv...haha vilken röra.

Just nu är man i det stadiet också där man går både upp och ner i vikt. Vissa dagar syns magen jättemkt medans andra inte alls lika mycket pga av att man kräker osv.

Vill bara att denna "jobbiga" perioden med trötthet och irritation skall vara över. Sen kommer det bara bli mys!





Idag är det inget höjdar väder, det blåser så in i helvete och jag tänker inte röra mig ur soffan en enda meter idag!

Trevlig helg <3

Kommentarer
Postat av: hanna

vilken mage för bara vara vecka 9?!

2010-05-07 @ 17:57:20
Postat av: Jessica

Haha ja ibland e den stor :) Hade käkat lite godis med, men den är ofta så :) Men ibland när jag spytt syns de knappt...Tvillingar kanske?? haha

2010-05-07 @ 18:12:37
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: Amanda

oj, tro mig.. Det "jobbiga" har inte ens börjat! peew.. det blir värre och värre för varje månad kan ja lova dig! Men det är såå värt det :)

2010-05-15 @ 11:46:34
URL: http://litenast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0