3 veckor kvar

Jajamensan då är det exakt 3 veckor till BF... han en känsla av att han kommer komma tidigare, men det vet man ju aldrig.
Han kommer när han är färdig bakad där inne :D

Har varit så skönt nu när mamma är här...jag slipper springa ut med hunden och kanske halka i snön.
Samtidigt så gör jag ungefär lika mycket som förut...eller försöker haha...mamma stoppar mig ibland och tar dammsugaren ur handen på mig :P

Denna vecka väntas massa paket...har en kompis som bor i Holland, som ville skicka massa babykläder till oss :)
Sen kommer den nya babymadrassen (saefty madrassen) som bebisen ligger säkert i utan att rulla runt.
Vi väntar även på en värmefläkt, mina Amnings BH:ar från H&M och lite sådana saker.

Den 21:a kommer min syster hit och på julafton skulle pappa försöka komma upp. Han SKA komma upp sa han...så han skulle snacka med sin chef, men pappa brukar få sin vilja igenom.
Så det blir en liten med mysig jul med min familj här uppe.
Och när vi kommit till rätta med allt omkring oss och med bebisen ska vi åka ner till Älsklingens familj så att dom får lite bebis mys.
Tråkigt att vi missar hans farmor och farfars ljuvliga julmiddag, men vi åker ner i Januari och hälsar på ändå.
Middagen hos dom får bli till Påsk hade vi tänkt :D

Annars är allt okej med oss...inga problem hos mig...mår fortfarande som vanligt :)
Fast nu ärdet trångt i magen och man känner hur han trycker på som bara den.
Han vill UT ;)
Så nu väntar vi bara med spänning tills det är dax <3

Nu ska middagen förberedas!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0