3år tillsammans!

Börjar med att skriva att idag är det exakt 30 dagar till beräknat förlossningsdatum :D

OCH:
Idag, Lördagen den 20 November 2010 är det 3 år sen jag träffade min själsfrände. Gud vad tiden har sprungit iväg och vad vi har hunnit med en massa saker tillsammans.
Jag är så glad att jag träffade denna underbara kille...min nuvarande Sambo och pappan till vårt kommande barn.

Det har funnits både uppförs backar och nedförs backar,men vad som än skett har vi alltid tittat på varandra, klättrat högst upp på den svåra stegen och klarat av allt med ett slag *HIGH FIVE* :D
Utan motgångar och svårigheter klarar man inte sig anser jag.

Jag har själv blivit en mycket starkare människa av alla svårigheter man får möta, och vårt förhållande har stärkts av det!
Får man inte lära sig hur svårt livet faktiskt kan vara, så vet man inte hur man ska hantera det när det väl händer...

3 underbara år och fler ska det bli <3 Älskar dig min underbara Emil.


Jag hittade ett brev som jag skrev till honom några månader efter att vi blivit tillsammans haha:
Älsklingen är just nu och jobbar lite extra,och jag ska slänga i mig en kopp kaffe till ,sen ska jag hoppa in i duschen. För klockan 14.00 ska vi på 1års kalas försöta lilla William :)

Ps. Synd att Weise åkte ut igår...han är duktig, men lär väl få skivkontrakt ändå.

HA EN UNDERBAR LÖRDAG!!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Eva

Julaftonsbarn ! Julaftonsbarn ! Julaftonsbarn ! Julaftonsbarn !

2010-11-20 @ 11:05:35
Postat av: jessica

Finaste julklapp man kan önska sig!

2010-11-20 @ 11:57:14
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis till er båda :)

2010-11-21 @ 15:33:08
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0