Då hade vi helgen här igen...

Ja,då var det Fredag igen och veckan har försvunnit med snabb fart. Mycket för att mamma är här och håller mig sällskap nu...känner mig inte så ensam och tråkig som förut :) Köpte nya matsals stolar igår och det blev mega fint i köket!

Idag har jag och mamma lagat köttbullar till jul. Måste ju förbereda det mesta eftersom man inte vet närman åker in till förlossningen :) Det är iallafall en livlig liten pojke där inne som verkar vilja komma ut snart, men man vet aldrig.

Det är rätt mysigt nu med smö...tycker om det när det lägger sig, men när det blir slask vill jag bara gå och dö haha...HATAR det! Man bli helt blöt om fötterna. USCH! Men men nu ligger det så fint på marken så det gör mig ingenting.

Nu ska jag börja förbereda dagens middag och mamma ska laga sina "finska lådor" till jul :) Och ikväll blir det Idol mys!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin tjockis :)

2010-11-28 @ 13:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0