Skåne goes Oskarshamn

Jaa ikväll anländer mamma till oss i Oskarshamn och det ska bli SÅÅ skönt att få mamma tid och hjälp med saker här hemma.
Som jag skrivit förut så känner jag inte av graviditeten så mycket och är mega pigg, så jag behöver någon som säger till mig att vila och ta det lugnt.

Det är ju bara 28 dagar kvar nu till BF, och veckorna rusar fortfarande bara förbi.
Trodde det skulle vara segt nu i slutet, men har inte känt av det än iallafall. Det kommer väl sen den sista veckan eller om man får gå över tiden. *hoppas INTE*


Helgen som gått har varit mys. Var på 1års kalas för lilla William och åt goda kakor och tårta :D MUMS!
Sen firade jag och Älsklingen som sagt 3 år tillsammans så det blev god middag och film mys.
Har regnat i helgen och man har INTE velat gå ut. Har blivit några snabba rundor med hunden som måste ut, men annars har vi hållit oss inomhus!

Älsklingen tog några nya bilder på magen så jag lägger in någon här:
(har ju alla på mitt gravid album på facebook)
Orkar inte sitta och lägga in allt här.
Nu ska jag slänga mig i soffan och ta det lugnt en stund =)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0