Bebis mys i magen

Igår när vi la oss i sängen för att se på TV så började lilleman i magen hålla låda.
Vissa gånger hoppade jag riktigt till och sa *aj*, fast det gjorde inte jätteont, men det kändes som han var på väg ut genom magen.
Man kände något riktigt hårt i handen när man höll på det stället... lite läskigt var det :)
Har så många gånger försökt att filma när han sparkar i magen men varje gång kameran piper till så ligger han still igen.
Men igår var det full rulle och jag fick med det på film.
Tyvärr ser man inte lika tydligt på en film som i verkligheten, men jag lägger upp den här ändå så att ni får se =D
Nu vill jag ha helgen här så jag kan få ha min Älskling hemma hos mig :)
Men men som jag skrivit förut: Veckorna bara rusar förbi.
Det är ju redan Fredag imorgon... :D
Nä nu blir det en varm dusch... ha en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: sofia

super härlig video..gud vad jag saknar den känslan. Längtar redan till nästa bäbis :P

2010-10-14 @ 12:46:31
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0