En dag med fullt upp...

Ja det känns som det fast egentligen ska jag väl inte hgöra något speciellt sådär...
Har varit borta hos Sara.H och skrivit ut min förlossningsplan, och kvittot till gratis babybox från Babyproffsen :)
Så det skall hämtas ut idag...ska se om jag ska åka med eller inte.
Sen skall det även tvättas idag.
Älsklingen skall jobba över ikväll så jag ska laga mat till mig själv. Midre kul, men han ska ta ut så mkt komp som möjligt så att han kan få lute ledighet med sin son sen när det är dax.
Och lilleman i magen håller på som fan idag...ser så kul ut när magen rör sig för fullt. Ömmar dock på vissa ställen där han håller sig mest :) det blir en livlig liten pojk :)
Näpp nu ska jag göra vid mig lite och sen sortera tvätten.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tittar in emellanåt o läser din blogg i bland:)Shit 8 veckor kvar? Börjar bli nervös? Jag tänkte innan Anton kom, att jag kan inte vara nervös för jag har INGEN aning om hur det kommer att kännas.. Men bra gick det, och det kommer det att göra för dig med:) Läser att mannen din jobbar över mkt för att vara hemma när pojken har kommit, men han har 10 pappadagar o ta ut när killen har kommit, det vet ni va? Lycka till. Kram

2010-10-23 @ 12:56:57
Postat av: jessica

Jadå dom 10 dagarna vet vi om att han har, men han vill kunna gå hem tidigare en fredag kanske för att ha lite helg mys =)

Lite nervös är man väl. Vet ju att det kommer göra ont, så det kommer jag inte undan, men det kommer gå bra som du säger :)

Sålänge det går fort och smidigt haha.

Kram på dig.

2010-10-23 @ 17:44:19
URL: http://jessicaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0