Och tiden den bara går...

Då var det söndag igen och när rullgardinen åker upp imorgon har vi en ny vecka framför oss.
Det bara rullar på och just nu tycker jag att det är riktigt skönt, för jag börjar få en bebis nojja och vill bara ha vår lille kille här i min famn.
Går in i baby rummet och pillar på hans vagn lite då och då, och känner hur jag längtar att få gå ut på promenad med honom där i :)

Igår blev vi bjudna bort på en liten fest och det var mega trevligt... skrattade lite åt Älsklingen som fick en Sambuca shot, men inte vågade dricka den för han var rädd för att bli bakis idag...
Det blev iallafall 3 stycken 3.5:or och en smutt på den där lilla shoten :P
Men det var trevligt att komma hemifrån och få snacka lite skit.

På tisdag ska jag till BM och göra ett förbaskat diabetes test. SKa sitta där i 2.5 timma och dricka nån äcklig socker lösning för att se hur snabbt kroppen bryter ner det. URK... Men men det är för den goda sakens skull så det skall göras.

Ikväll blir det inte mycket gjort känner jag. Ska bara vila och mysa med Älsklingen.

15 miljoner på Keno hade inte suttit fel btw... någon gång händer det kanske? (ha ha)

Nu blir det en varm dusch... Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0