Plast Party

Hade fika här hemma med grannen förut. Käkade köttbulle mackor med rödbetssallad MUMS!
Och gravida som vi är fick vi för oss att trycka i oss choklad kakor med så efter en stund kunde vi knappt röra oss ur soffan.
Blev ett nytt avsnitt av Gossip girl...Veckorna går sakta när man väntar på nya avsnitt :)
Sa att jag skulle vänta tills jag hade några stycken avsnitt hemma så jag kunde köra lite maraton under en dag, men det kliar för mkt i fingrarna när man har ett avsnitt hemma så det gick inte så bra.
Får kolla en gång i veckan nu istället :)

Inte nog med det så kollade jag på klockan och insåg att det var dax att fixa middag eftersom Älsklingen slutade efter en timme. Huh...och jag var propp mätt.
Men men middagen var klar när han kom hem iallafall.

Älsklingen ska iväg och spela fotboll med grabbarna på jobb ikväll, och jag och Thilda ska ner till vår andra granne på plast party nu klockan sex.

Så nu ska jag in och kissa...sen ner till Thilda.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Trevlig kväll ;)

2010-10-05 @ 20:49:36
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0