Sådär lite mysigt seg...

Måndagen var här igen och jag har faktiskt inte gjort ett skit på hela dagen. Har legat i soffan invirad i mitt täcke och sett på diverse tråkiga tv program.

Reste mig nyss upp för att koka mig en kopp Te, men kom på att jag måste ner och handla mjölk med mera, så nu sitter jag fast här istället.
Tänkte skita i att dra ner, men har sedan igårkväll varit FETT sugen på vindruvor, så för att jag inte skall ångra mig ikväll så tar jag nog och går ner ändå.

Imorgon är det äckel-diabetestest  hos BM och jag ser icke fram emot det, men det måste göras så det är bara att hoppa upp med tuppen imorgon bitti och bege sig dit för 2.5 timmas tråk.

Men men ska ta tag i Ica nu tänkte jag för annars lär jag aldrig komma ner dit, så eftersom jag inte har något speciellt att skriva idag så säger jag hejdå, tar på mig skorna och traskar halvt sovandes ner till affären.

Tjingenling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0