Babydrömmen.se = lureri

God mogon alla glada och alla mindre glada.
Sitter här med mitt morgon kaffe och försöker få mig själv på lite bättre humör.
Vaknade stel i nacken och bara tröttnade på typ allt just nu.

Är trött på vår hund...just idag. Vaknar, får torka spya, kollar ner på golvet och ser hur hårigt det är och jag damsugade igår. Är trött på att han följer efter mig vart jag än går. Går jag på Toa, står han där utanför...går jag in i köket, ja då står han där...går jag ut på balkongen, då komer han ut och lägger sig där. Han har ingen ro i kroppen och jag orkar fan inte lägga all mig energi på honom hela tiden.
Har en massa annat att sköta här hemma också. BLÄÄ.
(har vaknat på fel sida idag)

Ja och regnskyddet till barnvagnen som vi beställde kom ju inte heller med skötväskan, men nu ligger det på DHL. Skickade ett ARGT mail till dom igår och klagade på allt. Sa till dom att ser jag inte skymten av ett regnskydd denna vecka så skulle dom få tillbaka alla sina jävla varor. Och inte fan svarar dom i telefon heller.
Saken var att när jag ringde förra veckan om att bara väskan kom så sa dom: OJ, ja men för att du ska slippa åka till DHL igen så skickar vi regnskyddet på posten direkt hem till dig. INTE FAN GJORDE DOM DET.

Så jag VARNAR ALLA som kollar på barnvagnar, babysaker eller liknande på Babydrömmen.se. KÖP INGENTING hos dom. Dom skickar fel varor, fel färger och dom svarar endanst i telefon eller på mail när dom har tid och lust!
DET ÄR ETT LURERI företag!!!

Japp så var det med den saken... det är redan torsdag igen och snart har vi helgen här. Tyckte det var helg nyss :)
Men inte gör det mig någonting att tiden rullar på, för snart har vi vår lilla son här i vår famn :)
Lagom till jul... Vi ska värma honom med all kärlek vi har <3

Några klunkar kaffe till, sen kanske jag är på bättre humör igen :)
Sen en lugn promenad ner till DHL... tycker det är skönt att vara ute och gå... känner mig inte så anfådd alltid när jag rör på mig så mycket...

Ha en kanon dag... Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0