En timme om dagen...är bra för magen? :P

Japp då var jag nyss hemkommen från en morgon promenad.
Vaknade ganska trött kl 08.00, klädde på mig och knallade bort till Älsklingens jobb för att lämna några saker, och så tog jag mig en kaffe på Statoil.
Det är en bit dit och jag började fundera på om jag skulle börja promenera sådär en timme om dagen för att få röra på mig lite.
Inte bort till Statoil för att köpa kaffe kanske, för det blir nog lite dyrt i längden haha, men en morgon promenad liksom.

Det låter som en bra idé, men sen om jag håller det...det får jag se :)

Idag står tvätt på schemat, och sen ska vi till Maxi för att handla hem mat.

Tänkte skriva att sen ikväll blir det Idol mys, men kom på att det inte är på måndagar *suck*

Ajja nu ska jag ta mig en uppfriskande morgon dusch, sen får jag se vart dagen bär mig.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0