God Morgon Lördag!

Här sitter jag som vanligt uppe och dricker mitt morgonkaffe. Älsklingen ligger fortfarande och sover och hunden likaså.

Igårkväll blev det Tacos med grannarna och sen Idol-mys. En såndär lite lagom mysig kväll, och man kunde gå och lägga sig utvilad.
Saken är bara den att jag har as svårt för att somna på kvällarna nu... hur trött jag än är så somnar jag inte direkt som jag brukar. Jag ligger och vrider och vänder mig och hjärnan går på högvarv. Jobbigt som fan är det. Och inte nog med det så ska jag upp och kissa 800 gånger på en natt. Huuuh

Men men det är väl så det är att vara gravid, så jag går ändå och lägger mig med ett leende på läpparna, känner lillkillen sparka rundor och tillslut somnar jag ju.
Det är ju inte bara frid och fröjd att vara gravid alltid, men jag är inte den som klagar .. jag ska ju få ett barn så att dom där jobbiga dagarna får man se som en liten utmaning man är tvungen att klara av :)
Som att träna...hatar att gå på gym, men GUD så skönt det är när man tränar klart!

Nu känner man inte bara små sparkar i magen längre, utan nu känner jag verkligen hur han rör på sig där inne, och det syns utanpå magen med. Lite läskigt, fast på ett underbart sätt.
Ligger jag med handen på magen på kvällen så kan jag nästan känna hur han simmar runt i min hand... :D
Nu är det liksom en RIKTIG människa där inne... Skumt egentligen :D

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha upp mig, sen ska jag ta och väcka hunden och Älsklingen <3

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: sofia

Det är en sån mysig känsla. Vänta tills du kan få tag på hans lilla fot och killa den utanpå magen hihi

2010-09-18 @ 09:41:12
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0