Graviditetsvecka 29

Ja då går jag in i vecka 29 idag då. Lägger in en liten info ruta om den veckan sist i inlägget.

Har varit i stan idag med Thilda...hon kollade efter lite skor med mera och vi gick mest och tittade runt :)
Hade vädret varit varmare hade det varit skönt, men fy fan vilket höst väder vi har. *brrr*
Blåser kallt så in i helvete!
Men det var trevligt ändå, för tiden har gått idag och jag slipper känna mig ensam så länge eftersom Älsklingen jobbar över ikväll.

Fett tråkigt att äta middag ensam bara, men det gick.

Håller på att tvätta det sista nu, sen ska jag ta mig en varm dusch och bädda ner mig med en filt i soffan.

Älsklingen kommer hem lagom till Idol :)

Här har ni info om vecka 29:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0