HÅLL KÄFTEN!

Det var ju ett jävla tjat på alla idag om hur folk har röstat.
Man kanske inte är nöjd med resultatet, men att gnälla hjälper ju faktiskt inte... Nu har sveriges befolkning röstat hur dom själv vill, och nu ser det ut såhär ju. Kommer inte bli någon ändring på skiten för att ni klagar hela jävla tiden.

Man har sina egna åsikter och röstar hur man vill... SÅ svälj det och lev vidare för fan!!

********************************************

Imorse var jag hundvakt till grannarnas lilla Amstaff valp i 2 timmar... herrejisses vad hon och Cesar busar...seriöst...undrar hur länge dom hade kunnat hålla på.

Efter det så fick jag dammsuga lägenheten så att allt hår försvann :P
Maten har jag förberett, så den står klar för att värmas när vi kommer hem från stan.
Älsklingen kommer alldeles strax hem från jobb och då ska vi ner till stan och fixa med lite papper.

Så nu ska jag göra mig klar för att åka in med bussen...sen blir det korv stroganoff till middag :D *MUMMA*

Och som sagt: HÅLL TRUTEN NU OM VALET!!!

Bit i äpplet och lev vidare för fan!!
Finns MYCKET i livet jag inte är nöjd med...jag hade helre haft mycket pengar som kvinnorna i Hollywood fruar eller någon annan rik männsika...men inte fan går jag och gnäller och skriver sura inlägg om det på facebook?
Jag lever vidare med det jag har...
Jag kan bli förbannad på alla pensionärer som ALLTID kommer fram och vinner på Bingo Lotto och vinner storvinster...eller miljoner på Keno.... men inte gnäller jag för det....livet går vidare.

Med det säger jag ADJÖ för idag!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hahaha håller me dig..tror det kommer bli 4 intressanta år :P

2010-09-20 @ 18:31:16
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0