Söndag...

Vaknade klockan 7 idag som vanligt, men lyckades somna om efter en stund och sov till 9...
Älsklingen är och jobbar över idag igen...han är så duktig så.
Hunden har fått mat, och nu ska han strax få gå ut. Sen blir det en uppfriskande morgondusch för mig och sen ska jag nog städa av lägenheten lite snabbt.

När Älsklingen kommer hem så ska vi dra iväg och rösta... Jag är och har alltid varit kluven i alla dessa politik frågor... Finns saker jag håller med om och andra jag inte bryr mig ett piss om typ.
Är inte så insatt i allt för den delen...

Igår blev det en myskväll hemma med Älsklingen... skulle egentligen in till stan och hälsa på lite folk på en fest, men jag orkade fan inte dra ut mig själv i den kylan vi hade igår.
Glad är jag väl för det nu, för när jag la mig ner i soffan och skulle se film, så började jag må AS ILLA, fick ont i magen och ryggen... isch...det var inte kul.
Men jag sov väl bort det... känner mig piggare nu iallafall.

Nu känner man verkligen att hösten är här. Regn och rusk och det är faktiskt tid för att ta fram några tunna vantar känner jag.
Ska få hem min mamma jacka från H&M denna vecka som kommer, så den lär väl också åka på snart. Inte för att det riktigt är vinter, men när man ska ut med hunden på morgonen och sena kvällen så känns det nästan som att vintern är här *BRRR*

Nähäpp mina damer och herrar... nu ska jag ut med min hund... som är lika bångstyrig som en vild häst.
Han börjar ju bli könsmogen nu och det luktar Hona överallt så han bara springer runt och hoppar rundor.
KASTRERING NÄSTA!! JAAAAAA.

Ha en bra söndag och glöm inte att gå och rösta!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sofia

Är det förvärkar du börjar känna redan eller bara livmodern som växer. Håll koll på det för sitter det i en längre stund dvs mer än 1 timme så måste du åka in gumman och kolla. Kram på dig

2010-09-19 @ 09:49:45
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0